AVA ICON - kto zakwalifikował się do serii? Oddaj głos! ✨

Przez równy tydzień społeczność Awatarii mogła zgłaszać się do pierwszego modowego wyzwania na Kavie. Przyszedł czas, aby zamknąć castingi i wybrać uczestników, którzy zmierzą się ze sobą w programie o 400G, Vipa na 40 dni, 90 tys. S, wywiad na blogu i udział w Modowych Rywalizacjach.
Oto jury, które będzie oceniać zmagania graczy przez 8 odcinków.

Zgłoszenia przysłały 22 osoby. Spośród nich wyłoniłam 8, którym udało się przykuć moją uwagę. O ich wyborze nie zdecydowały tylko podesłane looki, ale również to, w jaki sposób na co dzień radzą sobie z modą. Obserwowałam ich poczynania w grze, aby zorientować się, kto naprawdę zasługuje na udział w show. Oto oni:

Carmen
Styl Carmen zaintrygował mnie dopiero niedawno i od tego też czasu zaczęłam dostrzegać ją na ulicach gry. Dodatkowo jej poczynania modowe mogliśmy zobaczyć na Lemurku. Jestem ciekawa tej dziewczyny i czekam na jej kolejne projekty. Zobaczymy czy odnajdzie się w programie.

śrek
Śrek już od dawna zaskakuje dobrym stylem i myślę, że zgłoszenie się do show to jedna z lepszych decyzji, jaką podjął. Zastanawiam się, czy sprosta wyzwaniu i co pokaże w programie. Wiem, że jest w stanie zaoferować dużo więcej od stylizacji zgłoszeniowych.

hejka
Ta uczestniczka również dopiero niedawno zwróciła moją uwagę, a jej stylizacje bardzo mnie zaskoczyły. Są kolorowe i pełne życia. Kogoś takiego chcę zobaczyć w programie. Ciekawi mnie jak poradzi sobie z narzuconymi tematami.

fat pijawka
Myślę, że każdy rozumie mój wybór. Wszystkie z trzech podesłanych stylizacji są na wysokim poziomie i chętnie zobaczę zmagania gracza w konkurencjach. Czy pociągnie dalej dobre wrażenie po stylizacjach zgłoszeniowych?

chonaszczura
Stylizacje tej pani już nie raz zwróciły moją uwagę na ulicach Awatarii. Postanowiłam dać jej szansę i sprawdzić, czy poradzi sobie w konkurencjach. Czy będzie w stanie zaskoczyć mnie, lubiącą oryginalność i niestandardowość?

Primevere
Primevere ma swój konkretny styl, który widać w każdej stworzonej stylizacji. Nie jest to kompletnie w moim klimacie, ale jest to jej i ona w tym bez wątpienia rządzi. Prostota i minimalizm na Awatarce wyglądają stylowo, ale czy będzie w stanie pokazać coś więcej i złamać kilka zasad?

North
Muszę przyznać, że bardzo wahałam się nad tą panią, ale ostatecznie przekonała mnie pierwsza stylizacja i za radą osób trzecich dałyśmy jej szansę. North jest dla mnie największą zagadką. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć jej zmagania i przekonać się, czy przyjęcie do programu nie było błędem.

Pijany Bakuś
Ta użytkowniczka jest dla mnie niedawnym objawieniem Awatarii. Moją uwagę zwróciła już na finale Ava Next Top Model. Wtedy dostrzegłam w niej coś nietuzinkowego. Ten program to idealna okazja do zobaczenia co jeszcze drzemie w jej wyobraźni.


Do rozpoczęcia serii wciąż brakuje nam 2 uczestników. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, które odrzuciłam, to WY zdecydujecie, kto jeszcze zasłużył na udział w programie. Zastanówcie się dobrze, bo możecie oddać tylko JEDEN głos. Dwie osoby z największą liczbą głosów zakwalifikują się do show.
Członkinie jury, wyłączając mnie, doliczą aż 3 punkty osobie, która według nich powinna przejść dalej.

Walka rozpoczyna się już teraz. Spośród poniższych zgłoszeń wybierzcie to, które zasługuje na szansę.

Revolution

Roxanne

Izabella

FetaDlaKreta

white angel

Hate You

ChoNaKebsa

:))))))

Raindrops

Erudythi

Patrycha

naklejka

MaterialGirl

tort bezowy


Głosowanie kończy się o godz. 15:00 w sobotę. Gdy uczestnicy będą już ostatecznie wybrani, wyjawię im temat pierwszej konkurencji, na której stworzenie dostaną 3 dni.
Jakie są wasze odczucia co do uczestników? Podzielcie się opiniami w komentarzu, a ja się z wami żegnam, cześć!

40 komentarzy:

  1. ty ikona mody? kurwa ale se schlebiasz smierdziulo

    OdpowiedzUsuń
  2. co ma nazwa bloga do mody - nic

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie że osoby wybrane przez Ciebie to twoi znajomi

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można po jednej stylizacji wiedzieć czy ktoś się nadaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,O ich wyborze nie zdecydowały tylko podesłane looki, ale również to, w jaki sposób na co dzień radzą sobie z modą. Obserwowałam ich poczynania w grze, aby zorientować się, kto naprawdę zasługuje na udział w show."

      Usuń
  5. Gdzie jest uczestniczka Chleb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chleb nie wzięła udziału.

      Usuń
    2. Przepraszam że się nie zgłosiłam mimo że mam jakiś cichych wielbicieli haha

      Usuń
  6. W mojej opinii jury nie jest odpowiednie. Pomijając fakt, że ich zachowania niejednokrotnie nie były w porządku, to najzwyczajniej w świecie ich poczucie stylu nie jest na wysokim poziomiem. Według mnie warto było zwrócić uwagę na uczestników Models. Sandra, Havan, Let czy Landryna byłyby lepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze lepiej sama wybierz pozostałych uczestników
    ChoNaKebsa ma tak oklepane stylowy, ze klekajcie narody

    OdpowiedzUsuń
  8. ej, ale w tej ankiecie wybierzcie osobę, która serio ładnie się ubrała, a nie jakiegoś waszego znajomego, bo to tak trochę nie w porządku, a patrząc na to kto ma najwięcej głosów aktualnie to no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo że wygrają osoby które mają więcej znajomych a nie te które zasłużyły

      Usuń
    2. no i to jest totalnie niesprawiedliwe, nie powinno być tej ankiety

      Usuń
    3. Jury też powinno być inne

      Usuń
  9. ustawione z góry

    OdpowiedzUsuń
  10. XDD - Reakcja na jury i ich opisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie

      Usuń
    2. XDDD śmiesznie mega

      Usuń
    3. Owszem, śmiesznie, bo są osoby, które mają dużo większe wyczucie stylu od Was (nie umieszczając Wam, to nie znaczy, że uważam Wasz styl za zły).

      Usuń
    4. Zobaczymy, pożyjemy. Oczywiście na ŚWIECIE jest dużo większe grono wyczucia stylu od nas, ale to tylko gra, a wybór ubrań mamy dosyć skromny, nieprawdaż?

      Usuń
    5. Oczywiście, że tak, ale nie bardzo rozumiem, dlaczego się do tego odnosisz. Mi chodzi o to, że grają w Awatarię osoby potrafiące z większą trafnością łączyć ubrania i dodatki, chociażby Sandra, czego dowodem jest jej zwycięstwo w Models.

      Usuń
    6. Zgadzam się, że na Awatarii dużo osób ma naprawdę fajny styl i wspaniałe łączenie stylizacji (np. piątnica) jednak styl Sandry niczym nie powala. :/

      Usuń
    7. Chce tylko dodać, że przy wyborze jury kierowałam się opinią ludzi, którzy odpowiadajac na jedno z pytań zgłoszeniowych najczęściej wymieniali osoby z jury w Ava next top model jako te, które chcieliby zobaczyć w Ava Icon. Dodatkowo w programie będą się pojawiać goście specjalni, którzy również namieszają w głosach, więc bez obaw :)

      Usuń
  11. Aaaaaaaaa będzie się działo♥♥ powodzonka wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że takie osoby jak white angel, czy feta dla kreta nie mają szans, bo są po prostu mniej znane. A szkoda - bo mają oryginalne stylówki, których u nikogo nigdy nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalne?? Masz na myśli kolczyki krzyże i Glany? Przecież tk najbardziej oklepane stylizacje jakie widziłem

      Usuń
    2. Feta dla kreta ma tutaj najgorsze i najmniej oryginalne stylizacje XD

      Usuń
  13. revolution i nabijanie glosow przez jej znajomych chyba każdy zapamięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy nabija głosy xD nie tylko Revolution

      Usuń
    2. ale ona to jest żart jak usuwa ze znajomych jak ktoś na kogoś innego zagłosował

      Usuń
  14. Julcia- "specjalistka od dekad mody" xDDDDD taaa. Na awie chodzą lepiej ubrabi niż ona. Nawet randomy się lepiej ubierają od niej

    OdpowiedzUsuń
  15. Piątnica z racji że uczestniczki: Tort bezowy, Izabella i chonakebsa osiągnęły największą ilość głosów, a Izabella i Chonakebsa remis powinnaś wziąć do serii ich troje. Ja sama nie mogłam się zdecydować pomiędzy tymi trzema uczestniczkami, oddając swój głos. Według mnie te 3 osoby zasługują na udział w serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosowanie nadal trwa i kończy się w sobotę o 15, jeszcze wszystko może ulec zmianie.

      Usuń
  16. Powinnaś zrobić tą sondę anonimowo, żeby nie było widać nicków uczestników ubiegających się o miejsce w serii. Wiadomo, że ci bardziej znani się prędzej dostaną niż te "szare myszki"

    OdpowiedzUsuń
  17. Tort bezowy dostała za dużo głosów i sonda się zacięła...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy Piątnica weźmie wszystkie 3 dziewczyny do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  19. Lepiej było dodać sondę na liczby, a nie procenty

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem primevere, która i tak już jest bardzo sławna i znana lub Chonaszczura nie powinny brać udziału. I dać szansę innym, którzy ani razu jeszcze nigdzie nie byli. Proszę o wyrozumiałość, ja tylko wyrażam swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nie brać kogoś do programu, tylko dlatego, że jest już znany? Nawet jeżeli miałby świetną stylizację? Wybacz, ale nie będę nikogo pomijać i patrzeć na to, czy jest znany czy nie. To po prostu nie fair.

      Usuń
    2. zgadzam się z powyższym komentarzem, to tak jak brać ariane grande do eurowizji

      Usuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.