Propozycje wnętrz #1 🏩


Macie dość nieładu w domu i pomieszczeń zapełnionych gratami, ale brak wam pomysłu na zorganizowanie go? W tym poście zaprezentuje kilka propozycji oraz trików, które sprawią, że wasze pokoje odżyją na nowo. Zapraszam!
(Na czarno pogrubiłam moje wskazówki, które pomogą w stworzeniu własnego pokoju).

Salon
Zdecydowanie najważniejszym pomieszczeniem w domu jest salon. To właśnie on powinien błyszczeć najbardziej, witając przybyłych gości. Ten tutaj ma ogrodowy klimat. Głównie zapewniają go motyle, kwiaty, lampki oraz wino. Stonowane kolory bieli i beżu zostały przełamane przez niebieski i zielony. Wszystko tworzy bardzo klasyczne i eleganckie połączenie. Złoto zawsze dodaje pomieszczeniu wartości. Już tutaj możecie zauważyć jeden z moich ulubionych trików-symetryczne ustawienie mebli w kierunku środka pokoju.

Kuchnia
Neonowa, retro kuchnia to rzadko spotykany motyw. Wykorzystane tutaj meble nie należą do najdroższych, więc zorganizowanie takiego wystroju nie powinno być dużym problemem. Oczywiście można je modyfikować-odjąć kilka stoliczków, pozbyć się kwiatów, zmienić drzwi lub dodać więcej elementów. Wszystko zależy od własnej wizji. Rada-przy urządzaniu kuchni warto dodać wysepkę. Zapełnia pomieszczenie i oddziela strefę gotowania od strefy jedzenia+wygląda bardziej designersko.

Łazienka
Elegancka, przestronna łazienka z widokiem na ogród. Połączenie złota, marmuru, drewna i kwiatów-czy jest coś równie wytwornego niż to? Tutaj tak samo zastosowałam symetrię w ustawieniu mebli. Rada-dodawajcie kwiaty do KAŻDEGO pomieszczenia. To naprawdę dużo zmienia i wpływa na estetyczność całego wystroju. Szczególnie rekomenduję kwiaty w donicach za 7g oraz te do powieszenia na ścianie za 6g.

Sypialnia
Podobnie jak poprzednie propozycje, króluje tutaj złoto. Nie jest to jedno z najtańszych pomieszczeń, głównie ze względu na huśtawkę konia. Wszystko wykonane w jednakowej kolorystyce idealnie do siebie pasuje. Jeżeli chcecie, możecie to przełamać innym dodatkami. Rada-umieszczajcie łóżko tuż pod ścianą, najlepiej na jej środku. Po dwóch stronach możecie dodać szafeczki, kwiaty, kinkiety, a nad wstawić okno lub obraz. Zawsze miałam problem z pustą przestrzenią na ścianie za łóżkiem, a te triki pomogły mi ją w estetyczny sposób wypełnić.

Garaż
Ciemny garaż z barokowymi dodatkami, wyszukanymi obrazami i kwiatami. Tutaj również zastosowałam poprzedni trik. Pomogło mi to wypełnić puste luki na ścianie po obu stronach okna i drzwi. Pomieszczenie od razu rzuca się w oczy, dając wrażenie kosztownego. Rada-w garażu postaw na prostote. Nie przesadzaj z dodatkami czy jest to styl barokowy, czy nowoczesny. Pozwól, żeby sprzęt (samochody, motory itd.) zrobił swoje. Skup na nim całą uwagę odbiorcy jedynie podkreślając jego kolor elementami.

 Rekreacja
Luźny pokój do odpoczynku i spędzania czasu ze znajomymi. Idealnie się sprawdzi, jeżeli nie przepadacie za lokacjami w grze. Tu również postawiłam na elegancję, ale też na relaksujące kolory. Dość często trafiałam na promocję tej fontanny, więc jeżeli będziecie dobrze wypatrywać, migiem zrobicie podobne pomieszczenie. Jest to kolejna propozycja powielająca powyższe rady dot. roślinności oraz symetrii.

Mam nadzieję, że któraś z tych propozycji przypadła wam do gustu. Jest to coś innego, niż dotychczas mogliście u mnie zobaczyć. Liczę, że spodobała się taka odmiana. Do zobaczenia w kolejnych postach, cześć!

13 komentarzy:

  1. Jeżeli mam być szczera to:
    1. Ta kuchnia wygląda bardziej jak bar.
    2. W łazience fotele i stolik są zbędne.
    3. W łazience nie powinno być tak dużych okien.
    4. Huśtawka bardziej do rekreacji a nie sypialni.
    5. Twoje rady są spoko, co do reszty jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie. Zauważyłam, że patrzysz głównie na praktyczność pomieszczeń, ja natomiast bardziej skupiam się na estetyce. Co do punktu 2-masz rację, są zbędne pod względem funkcjonalności, jednak stanowią one element dekoracyjny mający uatrakcyjnić to pomieszczenie. To samo, jeżeli chodzi o 4 podpunkt-sypialnia nie musi składać się tylko i wyłącznie z mebli z tej zakładki. Huśtawkę również dodałam w celu udekorowania, ale rozumiem, że nie wszystkich zachwyci taki element akurat w sypialni. W 1 punkcie faktycznie się zgodzę, powinnam to chyba nazwać bar, ale po usunięciu stoliczków, myślę, że spokojnie można to przerobić na kuchnie codziennego użytku. Co do punktu trzeciego akurat się nie zgodzę. Jest wiele nowoczesnych mieszkań (niekoniecznie w Polsce), gdzie całe łazienki bywają przeszklone. Wiadomo, że w bloku czy domu, otoczeni sąsiadami nie powinno być takich okien. Jednak jest to tylko gra i tutaj możemy robić to, co chcemy, a ja postawiłam na luksus i estetykę niżeli na funkcjonalność. Jeszcze raz dziękuje i postaram się wykorzystać twoje rady, abyś w przyszłości również znalazła coś dla siebie ;)

      Usuń
    2. Wreszcie ktoś kto przyjął krytyke i nie usunął komentarza. I umie dobrze kontrargumentować. Gratulacje i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jako iż znam się na architekturze chociaż awataria jest bardzo minimalistycznie jej odnośnikiem bo awataria to raczej bardziej układanka do której potrzeba małego wysiłku no ale niektórzy wysiłku nawet w to nie wkładają i robią nic z czegośm graciarnia i graciarnia
    - jak chcesz być w rankingu musisz zrobić wysyp śmieci by podniosło to komfort!.
    A po co to?!

    Dużo osób pyta się mnie czemu nie chcę być w rankingu?
    Bo stawiam na jakość nie na ilość i cenie sobie piękno i wygodę którymi mogę się otaczać, gdyby przynajmiej połowa osób miała takie domy na awatarii... a tak nie jest, jeszcze lepiej gdy dochodzą nowe rzeczy a gracze od razu nieumiejętnie je wykładają mieszając z innymi tworząc tak naprawdę wystawę garażową a nie salon czy inny pokój tutaj mamy przykład jak można ładnie wpasować nowe rzeczy na przykładzie kuchni którą zrobiłaś może wygląda jak bar bo siedzenia jednak są porozstawiane dla paru osób nie dla jednego grona ale mi to nie przeszkadza chciałabym taką dużą kuchnie hah. Bardzo podoba mi się łazienka jest w moim guście i salon do którego jedynie dodałabym koszę róż po bokach a na stoliku postawiłabym czerwony wazon ze świeczką ale to już kwestia danego gustu. Każdy ma je inne i każdy oczekuje czego innego.
    Jedyny pokój do którego mogę się przyczepić to sypialnia meble te nie trzymają się dobrze z tapetą i ścianą ale to również moje zdanie może ci się akurat tak podoba ja natomiast dodałabym jaśniejsze podłoże i ściany z oknami a dodatkowo zamiast jednej szafki u góry w rogu dałabym biały kominek natomiast jeśli ktoś wolałby na odwrót to ciemnie ściany i podłogę zostawić a dać ciemniejsze wpasowane meble. Wcale nie twierdzę że nie może być tak że można połączyć coś ciemnego z jasnym można jak widać i też to ładnie wygląda a nawet mocno kontrastuje. Po za tym świetne pokoju i jak najbardziej polecam takie wystroje dla awatarów na naszej... awatarii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taką szczegółową odpowiedź. Zgodzę się z tym co napisałaś. Jeżeli chodzi o sypialnie, to również nie jest ona moim ulubionym pomieszczeniem w tym zestawieniu. To jeden ze starszych projektów, ale tyle się z nią męczyłam i nic nie przychodziło mi do głowy, a na zrobienie czegoś innego brakowało mi czasu i pomysłu. Dziękuję za radę, może uda mi się z tej sypialni wykrzesać coś lepszego. Natomiast w salonie również odczuwam pewien niedosyt z prawej i lewej strony, ale nie wiedzialam co mam tam dodać, bo gdy tylko próbowałam, traciło to swój estetyczny urok. Może faktycznie kosze róż będą tutaj dobrym rozwiązaniem. Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa, mam nadzieję, że dostarczyłam choć minimalnie inspiracji ^^

      Usuń
  3. Przepiękne wnętrza. Jak zrobiłaś to, ze salon i lazienka nie mają drzwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W salonie specjalnie dałam małe drzwi, żeby okno i kotara je zasłoniły(są po lewej stronie, jak się przyglądniesz to widać niewielki pasek), a w łazience przykryły je duże okna^^

      Usuń
  4. Salon, łazienka cudownie zaaranżowane. Szkoda,że tak rzadko dajesz posty.
    Właśnie takie tematy interesują mnie na blogach: stylizacje i wystroje wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo bym chciała częściej dodawać posty, niestety czas i jeszcze raz czas. Bywa, że nad jednym wpisem siedzę kilka dni, żeby wypadł dokładnie tak, jak bym tego oczekiwała. Cieszę się, że również podzielasz zainteresowanie do mody i wnętrz. Mogę zdradzić, że pracuję nad kolejnymi pomieszczeniami. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gdzie mogę znaleźć te lampki co dałaś w salonie? Bo nie mogę ich znaleźć ):

    OdpowiedzUsuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.