Oceniam salony graczy z Galerii Sław 🌟


Ważne info! Planuję zrobić Q&A na blogu. Na pomysł wpadł mój asystent, który niedawno został zwolniony(dobra już jednak wrócił na stanowisko). Chcę, abyście to WY zadawali mi pytania. Mogą dotyczyć wszystkiego, zarówno bloga, jak i ogólnie mojej postaci. Nie bójcie się pytać o jakieś kontrowersyjne rzeczy, szczerze na to liczę najbardziej. Bądźcie kreatywni, a pytania możecie mi podsyłać na tellonymnk lub w komentarzu. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie w nadchodzącym poście.
~*~
Witam was w kolejnym poście dotyczącym wystroju wnętrz na Awatarii. Sugerując się propozycją pewnego czytelnika, dzisiaj ocenimy sobie salony graczy z Galerii Sław. Postanowiłam wziąć pod uwagę 5 osób najwyżej uplasowanych w rankingu. Jak myślicie, stawiają na estetykę, czy upychają meble tylko dla podbicia komfortu? Zaraz się okaże, zapraszam :)

Honey

Pierwsza pod lupę idzie Honey znajdującą się na 1 miejscu w rankingu. Co tu dużo mówić, od razu zyskujemy odpowiedź na pytanie ze wstępu. Czy widać tu jakikolwiek pomysł? Nie. Czy autorce zależało na estetycznym przywitaniu gości? Nie. Oczywiście nie ma nic złego w tym, że nie każdy interesuje się architekturą, jednak będąc na pierwszym miejscu w rankingu komfortu, liczyłabym, żeby chociaż pomieszczenie powitalne jakoś wyglądało.
Ocena 2/10

Monika

Mimo iż nie przypomina to salonu i jest bardzo skromne, urzekła mnie estetyka tego pomieszczenia. Widać, że jest to niedokończony projekt, ale zdecydowanie zmierza on w dobrym kierunku. Ledy przepięknie komponują się na prawej ścianie. Czekam, aż Monika doda wnętrzu charakterku i wypełni je dodatkowymi elementami.
Ocena 6/10

Belinda

Nie jestem fanką tego pomieszczenia, tak samo zresztą, jak jego autorka. Dowiedziałam się, że było ono robione 3 lata temu i do tej pory nie przechodziło zmian. Może właśnie to doświadczenie zmotywuje Belindę do odświeżenia salonu, bo jak na taką ilość komfortu, nie jest on zbyt prestiżowy. Jakbym mogła coś doradzić, to jeżeli decydujemy się na wyeksponowanie pucharów, niech będą one wykonane z jednego materiału. Jeżeli salon ma złote wykończenia, niech będą to złote nagrody itd. Brązowe i srebrne osiągnięcia są zdecydowanie niepotrzebne, gdy widzimy złotą statuetkę w tej samej dziedzinie ;)
Ocena 4/10

Sandra

Salon całkiem dobrze się prezentuje, niektóre dodatki są randomowe i niepotrzebne, ale nie zaburza to ogólnej koncepcji autorki. Oczywiście odczuwam lekki niedosyt tak jak u poprzedniczek, ale jak do tej pory jest to najlepsza i najbardziej przypominająca salon propozycja. Coś, co mi się rzuca w oczy to tło. Osobiście nie łączyłabym akwarium z dużym widokiem na miasto. Jeżeli już chcemy postawić na taką alternatywną ścianę, to połączmy ją albo ze zwykłą tapetą, albo rozmieszczając ją po obu stronach. W tym przypadku zamieniłabym miasto na akwarium, pozostając przy symetrii.
Ocena 6,5/10

Julcia

Wiem, nie wszystkim spodoba się, że biorę pod uwagę również to wnętrze, ale tak jak mówiłam, oceniam 5 pierwszych osób z rankingu i nie mam zamiaru nikogo pomijać. Fakty to fakty, a w tym poście chodzi tylko o wystroje salonów osób z największą ilością komfortu. Z tego co się dowiedziałam, nie jest to skończony projekt, więc nie jestem w stanie porównać go do reszty. Na pewno mogę powiedzieć, że ma on potencjał. Coś, co wyjątkowo tu nie pasuje, to tapeta. Również stół wymieniłabym na ciemniejszy model. Ocenię to, co widzę, jednak wiem, że mogłoby być dużo lepiej, gdyby nie...
Ocena 6/10

Teraz wasza kolej. Wybierzcie, który z tych salonów prezentuje się najlepiej.

Na dziś to już wszystko. Odnosząc się do początku posta, liczę na waszą kreatywność w pytaniach. Do zobaczenia niebawem, cześć!

10 komentarzy:

  1. Salon Sandry jest najładniejszy i ona ma wiele pięknych pokojów, nie tylko takie zagracone, więc można sobie pozwiedzać. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. okropne są te salony, mam nadzieję, że u innych osób jest lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, masz może w planach zrobić podobny post, tyle tylko, że w nim będziesz oceniała salony i może inne pomieszczenia graczy, którzy się do tego zgłoszą? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam w planach, ale myślę że to dobry pomysł na przyszłość. Dziękuję ^^

      Usuń
  4. hej, będziesz brać co 5 osób z rankingu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej chciałam to zamknąć na tych 5 osobach, ale jeszcze nad tym pomyśle ^^

      Usuń
  5. Szukasz może kogoś na bloga?

    OdpowiedzUsuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.