Wywiad z Valide Sultan 👑


Witam w kolejnym wywiadzie na tym blogu. Moim dzisiejszym gościem jest znana wszystkim założycielka największego Imperium na Awatarii-Valide Sultan. Odpowie mi dziś na kilka pytań odnośnie do haremu, nowych zasad, członków... Zapraszam :)

P: Witaj, przedstaw się proszę czytelnikom i przybliż im swoją postać.

P: Czy mogłabyś nam przybliżyć twoją historię z haremem? Czy to ty jesteś jego założycielką, czy po prostu kontynuatorką?

P: Na pewno wielu graczy ciekawi, jak wyglądało twoje życie na Awatarii przed haremem, będąc przeciętnym graczem. Jakie były twoje poprzednie nicki?

P: Kiedy zaczęłaś myśleć o czymś takim jak harem, o byciu nieprzeciętnym graczem stając się częścią czegoś zupełnie nowego?

P: Spodziewałaś się, że rozrośnie się to na taką skalę?

P: Nie pragnęłaś czasami powrócić do zwyczajnego grania i zrezygnować z haremu?

P: Jak radzisz sobie z ogarnięciem tych wszystkich rzeczy. Zakładam, że zgłoszeń do haremu jest sporo. Wszystko dźwigasz na własnych barkach czy jest ktoś, kto ci w tym pomaga?

P: Przejdźmy do odświeżonego haremu. Co było przyczyną stworzenia nowych zasad? Dlaczego zdecydowałaś się wyremontować harem?

P: Czy podczas remontu haremu, ktoś pomagał ci w robieniu G?         

P: Ile zajęło ci tworzenie nowych zasad? Ciężko było ci je na nowo spisać?

P: Czy inspirowałaś się w jakimś stopniu zasadami z prawdziwego haremu?

P: Będąc w wątku odnowionego haremu, ostatnio uwagę graczy przyciągnęła niejaka Taki Taki, która zadziwiając wszystkich, wstąpiła do Imperium. Wiesz może skąd u niej taka decyzja?

P: Jaka była twoja reakcja na jej dołączenie? Czy miała obowiązek zmieniać nick, czy była to jej własna decyzja? 
(drobna pomyłka w wypowiedzi-chodzi o Kasię, nie o Natalię)

P: Kończąc temat Taki Taki, czy ma ona swobodę pisania na blogu? Może wiążą się jakieś ograniczenia z twórczością, których musi przestrzegać, będąc w haremie? Ostatnio na Lemurku pojawił się dość ciekawy post, jakoby Kasia promowała Oazę z innego konta. Czy jest to jej własna decyzja?

P: Będąc Valide, nie da się ukryć, że spada na ciebie masa hejtu. Jak sobie z nim radzisz?

P: Słyszałam coś o serwerze haremu w Minecrafcie. Kto wpadł na pomysł przeniesienia świata z Awatarii do kolejnej gry?

P: Harem będąc największym Imperium na Awatarii, na pewno ma też swoich przeciwników. Może mogłabyś nam zdradzić, kto jest waszym największym wrogiem lub za kim po prostu nie przepadasz. Może być zarówno pojedyncza osoba, jak i konkretne królestwo.

P: Kontynuując temat, dość otwarcie mówisz o "unicestwianiu" swoich wrogów. Pozbycie się którego z nich przysporzyło ci najwięcej problemów i był tym najtwardszym przeciwnikiem?

P: Ostatnio na spotted znalazł się wpis o ukaraniu pewnej dziewczyny i kara wiązała się z miejscami intymnymi. Czy w haremie właśnie takie są pokuty? Czy ty jesteś odpowiedzialna za ustalanie ich formy i czy w tamtej sytuacji również ty nadzorowałaś wydaną karę?

P: Czy w haremie jesteś najwyższą osobą w hierarchii, czy jest ktoś nad tobą, kogo musisz się słuchać?

P: Teraz trochę inne pytanie. Czy oglądnęłaś wszystkie odcinki Wspaniałego Stulecia? Czy to właśnie dzięki niemu zdecydowałaś się na stworzenie haremu w Awatarii?

P: Czy Awataria i harem wpływają jakoś na twoje życie prywatne? Jeżeli tak, to w jaki sposób?

P: To już tradycyjne pytanie. Chciałabyś się wypowiedzieć o ostatniej akcji z eurogąbkami? Co tobą kierowało? Czy żałujesz, że z niego skorzystałaś?

P: Jakie jest twoje ulubione pomieszczenie w stworzonym przez siebie haremie?

P: Czy to prawda, że wczoraj dołączyłaś na discordzie na grupę SEX AWATARII? Co cię do tego skłoniło? Jakie masz odczucia w stosunku do tego, co tam zobaczyłaś?

P: Ostatnie pytanie, jakie masz pasje? Może masz jakieś plany na przyszłość z nimi związane?

Z góry przepraszam za jakość zdjęć w tym wywiadzie. Na dzisiaj to już wszystko. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś więcej o Valide i zaspokoiliście swoją ciekawość. Do zobaczenia niebawem, cześć!

52 komentarze:

  1. Było bardzo miło. Dziękuje za wywiad, zwłaszcza za ciekawe pytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobał mi się ten wywiad :)
    // Dallari Sultan

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie znałem z tej strony valide

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie przepadałam za Valide, myślałam, że jest bardzo wredna i nie zasłużyła na sukces, który osiągnęła. Z perspektywy czasu zrozumiałam jednak, że to nie prawda, a moją opinię ukształtowały te wszyste hejty i wulgaryzmy kierowane w jej stronę. Co prawda wciąż nie zgadzam się z jej niektórymi opiniami, ale tak czy siak ją podziwiam. Stworzyła coś tak trwałego i wielkiego, co niektórym wydaje się nieprawdopodobne. Gratulacje!:)
    Ogólnie super wywiad!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawszych osób nie ma? :) Valide jest nikim!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim na pewno jest KIMŚ :*

      Usuń
    2. fajny komentarz temur, visata, czy lyyyydiaaaaa postaraj sie bardziej

      Usuń
    3. To prawda. Nie żądam by każdy mnie lubił ale da się rozpoznać inne osoby od was.
      Wasze zachowanie znam już na wylot.

      Usuń
    4. Brawo a jakoś je teraz piszesz. Jak widzisz piszę komentarze z swojego konta. Sami nie mierzcie mnie swoją miarą bo jesteście nadzwyczaj głupi.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ale z ciebie matoł gdzie tutaj widać że myślę o sobie?
      Przeżyję* Widzę że ze strachu coś cię boli. Nie martw się dopiero będziesz się trząsł.

      Usuń
    7. Chciałabym przeprosić wszystkich za ta kłutnię która była wywołana z powodu Temura [ Willa ]

      Usuń
  6. bardzo fajny wywiad czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  7. Valide cały harem po remoncie jest brzydszy,gdzie seraj?fiolotowo-złote lozko za goldy z twojej sypialni?piękna biblioteka i meble za g? Teraz pełno za srebro i nie jest tam elegancko jak kiedys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, ale teraz chyba bardziej przypomina to harem, który był we Wspaniałym Stuleciu. Chodź to tylko moje zdanie.

      Usuń
    2. Każdy ma inny gust. Ja jestem zadowolona z tego co stworzyłam tobie nie musi się to podobać. Widać po twojej odpowiedzi jak bardzo jesteś jej niepewna. "Seraj" odnosi się do nazwy pałacu. "Fioletowo złote łóżko" ojej.. naprawdę nie wiedziałam ze ono stanowiło takie duże znaczenie w mym haremie. Biblioteka już będzie zrobiona, mebli za G jest tyle ile nie zliczysz na swoich palcach. Pozatym jest bardzo elegancko i pięknie ale jeśli masz inne zdanie... zachęcam do dołączenia do królestwa Temira! Na pewno ci się spodoba. :)

      Usuń
    3. valide nie przejmuj sie widac ze te gorne komentarze pisala jedna jebana osoba, nie kto inny jak chuj temir

      Usuń
    4. Nie przejmuje się napisałam to co myślę i nie napisałam ich przepraszam że ktoś cię krzywdzi.

      Usuń
    5. Skończ już mamlotać jęzorem i bądz cicho. Wybacz skoro to nie ty.To na pewno ta twoja visata cycata.
      A komentarzami krytyki się nie przejmuje dlatego na nie odpowiadam. Zważaj na krytykę a na bezmyślne wstawianie komentarzy. Bo nie umiesz nawet tego odróżniać.

      Usuń
    6. Powtarzasz się. Nie masz do mnie szacunku nie widzisz co piszę. Nie interesuje mnie to czy was coś nie obchodzi czy też obchodzi. To wy jesteście sobie winni swojej głupoty. Po za tym ładne nabijanie głosów.

      Usuń
    7. się interesujesz*
      Przebywam w nim bo lubię oglądać twoje remonty i się z nich pośmiać.

      Usuń
    8. Zatem Ty tez nie masz szacunku do Temira skoro idziesz sie tylko posmiac.

      Usuń
    9. przecież temir z visatą jego babką przychodzą do haremu cały czas nie dziw sie że valide im sie odpłaca

      Usuń
    10. Przestań szczekać już. Masz problemy bo nic ci sie nie udaje. I taka jest prawda.
      Nic ci się nie udało ale przekonasz się.

      Usuń
    11. Jak widzisz wiele razy straciłam już wszystko. Ty coś możesz mi odebrać? Przecież nic jeszcze nie zyskałeś. To ty właśnie stracisz wszystko. I obiecuje ci będziesz się pląsał bez celu.
      Bo od moim osób u ciebie dowiedziałam się o tobie już tyle.
      Oczywiście nie spocznę i będę wyciągać od ciebie ludzi do mnie. Sądzę że zasługują na o wiele więcej.
      Niż pomaganie ci w twoich zmartwieniach.

      Usuń
    12. Jeśli znajdziesz kolejnych. To oni sami pójdą po rozum do głowy, dojdą ponieważ każdy wie jak naprawdę wygląda te całe twoje "królestwo". Nie robicie tam kompletnie nic, zwyczajna nuda. Jeśli chodzi natomiast o twój komentarz. I ty to mówisz? Przecież tylko potrafisz pisac innym by przyłazili do mnie do haremu i przekabacali. Tak jak to robiłeś z Visatą?! Co myślisz że nic mi nie powiedziała twoja wierna babcia? Haha. Odeszła od ciebie i jest znowu ze mną. Dlaczego? Bo jesteś tandetnym egoistą. Nie pozdrawiam.

      Usuń
    13. chuj temir

      Usuń
  8. Ej, ej napisałam tylko, że pałac przypomina bardziej ten z WS,a to, że według mnie tamten był lepszy, nie oznacza, że ten jest okropny. To nie był hejt. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem przecież odwołałam się do komentarza poprzednika, miło to słyszeć każdy ma swój gust ale nie da się go wyrażać w sposób taki jak wyraziła go osoba poprzednia.

      Usuń
    2. Cieszę się, że tak do tego podchodzisz i w sumie bardziej tym komentarzem odniosłam się do osoby, która napisała, że obydwa górne komentarze napisała jedna osoba. :D

      Usuń
  9. Sułtanka Hurrem włożyła mnóstwo pracy w harem, dlatego też wszyscy ją podziwiamy. Komnaty w pałacu są bogate i piękne, a liczne korytarze powodują, że gra staje się jeszcze bardziej realistyczna. Dziękujemy za wszystko sułtanko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wywiad! /Abdullah.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wywiad! Oby takich więcej.
    Dzięki niemu można zrozumieć, że Hurrem Sultan jest jedynie przedstawiana jako ta zła osoba. Ja ją bardzo za jej wysiłek w to wszystko szanuje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. temir nabija głosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pffhahaha mam dowody że to ty nabijasz głosy z pewnego programu. Nie pamiętasz naszych rozmów will?

      Usuń
    2. Ja po za tym mam tylko 11 głosów, nie prosiłam o nie jeszcze nikogo. Zobacz ile ja mam osób w haremie i w samym klubie. Aż tak zazdrościsz. Jesteś dosłownie pustym deklem.

      Usuń
  13. valide to nasza krulowa wzruszajoncy wywiad i oby tak dalej sukcesy i tak dalej koham ciebie valide ale nie wywalaj mnie juz z chalupy okej? z poważaniem

    OdpowiedzUsuń
  14. Valide to knur ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie di jej osoby odepchały te okropne przeróbki. Nie jestem w stanie pojąć jak normalny czlowiek moze dopuscic sie robienia az tak dziwnych rzeczy. Moze w wywiadze powinno sie znalezc pytanue czym takie przerobki mialy sluzyc? I czt na pewno byly potrzebne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę potraktować to jako pytanie i odpowiem na nie.
      Nigdy nie chciałam robić żadnych przeróbek wiem że to bardzo złe. Wszystko to jest powodem tego jak traktowano mnie przez cały czas oraz jak się mnie traktuje nadal. Robiłam przeróbki tylko po to by się odpłacić tym co robili je sami. Przykro mi za nie ale się tego nie wstydzę bo nie mogłam siedzieć bezczynnie. Ktoś powie? Mogłam tego nie robić poczekać aż wrogowie przestaną. To tak nie działa. Oni by nie odpuścili chociaż by przez wzgląd na harem. Sprawiedliwość trzeba wymierzać samemu. Pozdrawiam cię.

      Usuń
    2. Myśle, że nie potrzrbnie je robilas. Tamci jak robili to niech robią. Powinnas sie tym nie przejmować. Niestety przerobkami pokazalas ich poziom. Rowniez pozdrawiam

      Usuń
    3. Słusznie powiedziałeś, zawsze mimo wszystko wiedziałam że to złe i niestety nielogiczne. Powinno wojować jak już się kogoś nienawidzi. Niestety nie wszyscy to wiedzą. Nie przejmuje się tym, mimo wszystko robiłam to ze względu że oprawcy zawsze czegoś domagali się od haremu nie od samej mojej osobie. :)

      Usuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.