Zostałam NORMIKIEM na 24h *nie poznali mnie* 💁


Post, o który nikt nie prosił, ale bardzo chciałam go zrealizować. Jak sami dobrze wiecie, mój styl nie należy do typowych na Awatarii. Wiele razy słyszałam przychylne opinie, ale zdarzały się też słowa krytyki (szczególnie od mężczyzn dlatego jestem sama i założyłam marnego bloga, udając, że się znam na modzie). Postanowiłam więc sprawdzić, jak gracze zareagują, gdy nieco zmienię swój styl. Wybrałam jedne z najbardziej typowych ubrań i użyłam najczęściej wykorzystywanych elementów od wizażysty. Zobaczcie, jakie były ich reakcje.

Bartek XD *król Awatarii*

Julcia

dzban

Taki Taki

Uparta

Havan

Randomy z burdelu

pi*rdolec

Jakiś dziwny nick nikt nie wie co to nawet on

bocian
       XDD

bo tak

fevralevcad

Niedoskonały

Dominika

Znajomy po fachu

Asystent Kamil XD


Dziś trochę inny post. Mam nadzieję, że podoba wam się taka odmiana. Jeżeli macie jakieś propozycje na inne integracje z graczami, śmiało pisze w komentarzach lub na tellonym. Do zobaczenia niebawem, cześć!

8 komentarzy:

  1. fevralevcad jak zwykle w huja robi i mowi ze ladnie..........piekny post i blog........... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :_( wolałam tego nie wiedzieć

      Usuń
    2. morda kociantka piatnica jest sliczno babo

      Usuń
    3. psia krew paszol won fewralewcandka,,,,,,,,,,prawda piomtnica piekna ale we wczesniejszym wygladzie

      Usuń
  2. Nie rozumiem fenomenu na ten piercing na policzkach. Dla mnie to wygląda jak ohydne czyraki XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham ciebie taką jaka jesteś

    OdpowiedzUsuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.