Modowe Rywalizacje #4 gość: Uparta 👰


Witam was w kolejnej części Modowych Rywalizacji. Tym razem przerwa nie była aż tak duża, jak ostatnio. Szykujcie się, bo przed nami czekają całkiem ciekawe kolaboracje w tej serii. Jednak nie zaprzątając wam głowy przyszłością, zapraszam do dzisiejszego postu, w którym goszczę znaną założycielkę Spotted i świeżą mężatkę 
Upartą!
Zobaczcie, na jakie tematy zdecydowałyśmy się razem ubrać.

Jesień
    
W pierwszej stylizacji od razu widać różnicę w naszych stylach. Ja zdecydowałam się na urozmaicenie licznymi dodatkami, idąc w kierunku glamour. Uparta natomiast postanowiła ukazać casualową wizję jesiennego spaceru po parku. Którą wy wolicie?


Boho
    
Styl boho to crop topy, zwiewne sukienki, szerokie spodnie, szorty, cardigany, kwiaty, długie spódnice i można by wiele więcej wymieniać. W obu tych stylizacjach wyraźnie widać zastosowanie do tematu. Idealnie nadawałyby się na letni festiwal. Co wy na to?


Do teatru
    
Obie wybrałyśmy eleganckie sukienki, dodając kilka kosztownych drobiazgów. Jest to wytworne i zdecydowanie nie do chodzenia na co dzień. Uparta skupiła się na klasycznej czerni, wciąż wyróżniając się z tłumu suknią z licznymi detalami. Ja całą uwagę skupiłam na puchatym bolerku.

    
Na siłownię
    
Uparta postawiła na luz i swobodę tak, aby nic nie rozproszyło ją w trakcie ćwiczeń. Ja natomiast nie wyobrażam ich sobie bez muzyki na słuchawkach, więc musiałam załączyć ten element do stylizacji. Obie natomiast poszłyśmy w klasyczną czerń, dodając drugi wyróżniający się kolor dla urozmaicenia całości.


Gwiazda rocka
    
Obie te stylizacje mają mocny wydźwięk, powiedziałabym nawet, że bardziej metalowy niż rockowy. Uparta zdecydowała się na drapieżną maskę i efektowny płaszcz. Ja postanowiłam zabawić się czerwienią, wykorzystując element ze stroju halloweenowego. Co sądzicie o tych dwóch, ciężkich propozycjach?


Na dziś to już wszystko. Wyczekujcie kolejnych rywalizacji graczy, bo zdecydowanie będą nietypowe i dla was i dla mnie ;) No ale cóż, lubię podejmować wyzwania, pora sprawdzić się i tym razem. Do zobaczenia wkrótce, cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.