Modowe Rywalizacje #5 gość: Valide Sultan 👸

Witam was w kolejnych i zdecydowanie wyjątkowych Modowych Rywalizacjach. Tak jak wspomniałam ostatnio, nie boję się wyzwań. Właśnie dziś podejmę jedno z nich, gdyż gościem piątego posta z serii jest nikt inny jak założycielka największego imperium na Awatarii
Hürrem (Valide) Sultan!
Czy moje stylizacje wpasują się w klimat haremu mimo braku jakiegokolwiek obcowania z nim? Zaraz się przekonamy.

Harem
    
Jak widać, tutaj obie skłoniłyśmy się ku fioletowi. Ja postanowiłam zawrzeć go w większości dodatków, jak i w makijażu. Valide natomiast została przy kilku odpowiadających akcesoriach, uzupełniając swój imidż o potężna, złotą koronę z narzutą zakrywająca ramiona.


Piknik
    
Zwiewny i powabny-kwiatowy look idealny na piknik lub spacer po ogrodzie. Jest to lekkie i mniej poważne połączenie od poprzednich stylizacji. Jednak i tutaj nie mogło zabraknąć złota. Wiadomo, tego nigdy za wiele.


Ślub
        
Obie wybrałyśmy suknie księżniczki z ciekawymi falbanami i górą o głębokim dekoldzie. Ja do błękitnych dodatków zdecydowałam się na extra zakup w postaci strasa. Valide natomiast stwierdziła, że idealnym pomysłem jest dopasowanie koloru włosów do biżuterii, dodatkowo podsycając to czerwoną szminką. 


Księżniczka
    
Tutaj widzimy dwie, kompletnie różne wizje. Hürrem brnęła w koncepcję bajkowej księżniczki z bogatym wykończeniem. Ja trochę inaczej podeszłam do tematu, stawiając na krótszą kreację, ale z wysokimi platformami (mogliście ją już zobaczyć na weselu u Upartej). Która wersja bardziej was przekonuje, urocza czy z pazurem?


Elżbieta I
    
Nie ukrywam, że ciężko mi było zrealizować ten temat. Jednak moja wizja Elżbiety I nie różni się zbytnio od wizji Valide, więc chyba nie najgorzej z tego wybrnęłam. Zakładam, że w tym przypadku ciężko jest zdecydować o czyjejś wygranej i największy wpływ wywrą szczegóły.


Na dziś to już wszystko. Mam nadzieję, że spodobał wam się taki odmienny post w serii i czytaliście go z ciekawością, która towarzyszyła również mi przy realizowaniu go. Chciałabym podziękować Valide, która wyszła z inicjatywą uczestnictwa w Modowych Rywalizacjach. Cieszę się, że mogłam z tobą przy nich współpracować. Do zobaczenia w kolejnych postach na blogu, cześć!

19 komentarzy:

  1. Valide ma bardzo dobre wyczucie stylu. Bardzo podoba mi się to co stworzyła tutaj do tych kategorii. Jest naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW Valide glosy na ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. naj piątnica a valide brzydko.

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo miło było tworzyć te wszystkie kreacje i spróbować swoich sił w tych kategoriach naprawdę świetnie się bawiłam za pewne ty też. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. brzydka valide

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele mozna mowic o hurrem, jednak trzeba przyznac, ze babka umie sie dobrze ubrac

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ta sultanka - hurrem jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. z piknikiem nie dziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te sondy tak mają, że czasem zamiast głosowania pokazuje się link do jakiejś strony. Odświeżenie powinno pomóc.

      Usuń
  9. Może z kimś z rankingu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy będzie "jak to wystylizowali" z nowymi strojami?

    OdpowiedzUsuń
  11. valide ma swietny gust i wyglad zmienila mega jest pietnica pieknie ale valide stroje sq cud owne

    OdpowiedzUsuń
  12. i ta valide która każe nabijać nam głosy :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadaj umit. Nikomu głosów nie karzę nabijać. Ani jednej osobie z mego haremu nie kazałam na mnie głosować. Jestem pod wrażeniem że tyle osób na mnie zagłosowało. :)
      Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.

      Usuń
    2. umit to wersow? przestan robic te pojebane wydarzenia umit!

      Usuń
  13. Piękna sultanka

    OdpowiedzUsuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.