Najlepsze stylizacje graczy #9 💄


Witajcie w kolejnych Najlepszych Stylizacjach Graczy. Dawno nie było tu czegoś innego niż Ava Icon. Ostatnio nie miałam szczególnie dużo czasu, aby posiedzieć na grze i śledzić ulice Awatarii, dlatego materiały mogą być nieco starsze. Chcę jeszcze dodać, że dziesiąta odsłona Najlepszych Stylizacji Graczy będzie nieco inna niż zwykle z racji okrągłej liczby. Zapraszam do czytania.

śrek
Dzisiejsze zestawienie zaczynamy od śreka, czyli uczestnika Ava Icon. Każdy element pasuje do siebie idealnie. Wszystko jest wyważone nawet drobny tatuaż nad brwią. Szczególnie podoba mi się duży, złoty wisiorek, który świetnie pasuje do stylu casual, nie robiąc bałaganu. Umiesz łączyć akcesoria, co mężczyzną w tej grze często sprawia trudność-albo nie znają umiaru, albo nie znają słowa biżuteria.
Ocena 10/10

Mrs. Darkness
Mrs.Darkness wykorzystała przestarzały top, na którego trend dawno minął, ale zrobiła to tak, aby pasował do obecnej mody. Mam jednak uwagę do czarnych rękawków od projektanta-są passé i z tym absolutnie nic nie zrobisz dziewczyno. Plus za perły, które również są pomijane przez graczy, a łączenie ich ze stylem casual to jeden z obecnie najgorętszych trendów wśród młodzieży.
Ocena 7/10

Loki
Loki ma swój własny styl, który już pokazał w Stylizacjach Par, razem ze swoją małżonką. Wyróżnia go drapieżność, a zarazem elegancja-taka trochę mafia nam się zrobiła. Absolutnie uwielbiam ludzi o własnym stylu, którzy faktycznie potrafią stworzyć coś innego i interesującego, bez przekonywania innych. Gorsze od ubierania kolczyków krzyży jest tylko mówienie, że jest się oryginalnym.
Ocena 8/10

chonaszczura
Kolejna uczestniczka Ava Icon, która pokazuje, że idealnie nadaje się do tego programu. Stylizację widziałam jeszcze przed ogłoszeniem uczestników i właśnie dzięki niej wiedziałam, że przyjęcie chonaszczura do serii to jedyna dobra droga. Look jest świetny, sama chętnie narzuciłabym na siebie te szmatki, aż mi smutno, że to nie ja wpadłam na stworzenie takiej stylizacji. Ocena to tylko formalność.
Ocena 10/10

Etna
Może i Etna nie trafia w mój gust, jeżeli chodzi o wygląd, ale jej stylizacja to zdecydowany strzał w dziesiątkę. Gracze często mają problem z dopasowaniem kolorów ziemi, aby nie przegiąć i pozostać estetycznym. Często widziałam komplety, gdzie każdy brąz miał inny odcień i wyglądało to...niesmacznie. Ty potrafiłaś to zrobić doskonale, właśnie dlatego musiałam cię tu dziś umieścić.
Ocena 8/10

hejka
Hejka bardzo prosto skompletowała elementy, ale efekt końcowy powala. Z czegoś oczywistego ciężko jest zrobić na kimś wrażenie, a tobie się to udało. Myślę, że to też sprawka twarzy, która fajnie dopełnia całą stylizację. Gdybyś postawiła na standardowe jasno-różowe usta byłoby kiepsko. Wyglądasz odważnie i stylowo. Cieszę się, że tak się rozwinęłaś bo pamiętam twoje początki.
Ocena 7,5/10

ide spac
Jest i on. Nowy juror Ava Icon. Sporo w tym poście jest o Ava Icon, ale to chyba dobry znak. Te buty są świetne i bardzo się cieszę, że Oskar ich użył do tej stylizacji. Pasek, kolczyki i złote nitki na butach-mam do powiedzenia to samo co przy stylizacji śreka. Kolejny facet, który zna się na dodatkach. W takim ficie możesz iść do pracy jako redaktor Vogue'a.
Ocena 7,5/10

ejjj
Tu was pewnie zaskoczę. Ta użytkowniczka nie wygląda szczególnie oryginalnie, gdyby przyjrzeć się poszczególnym elementom. Efekt tkwi w całości. Po prostu pochłaniam ją wzrokiem. Nie wiem jak ona to zrobiła. Patrze na każde ubranie z osobna i widzę kolejnego normika na ulicy, patrzę na całość, widzę prześliczną kobietę z klasą i stylem.
Ocena 7/10

Wyróżnienia

Moją ocenę już poznaliście. Czas, abyście to wy wybrali najlepiej ubranego gracza.


Na dziś to już wszystko. Jeżeli tęskniliście za wywiadami, to śledźcie bloga w najbliższych dniach. Do zobaczenia wkrótce, cześć!

14 komentarzy:

  1. Z jakiej racji to Ty decydujesz, że coś jest passè? XD Mam wrażenie, że kwalafikujesz w ten sposób rzeczy, które akurat Ci się nie podobają lub Ci się znudziły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie może mieć swojego zdania o jakimś elemencie garderoby? Dla jednych to będzie passe, a dla innych wręcz na odwrót. To normalne, że ludzie mają sprzeczne opinie.

      Usuń
    2. Kiedyś te rękawiczki były trendy, a gdy coś jest trendy dużo ludzi to nosi, a gdy dużo ludzi to nosi szybko staje się to nudne i przestaje być modne. Oczywiście niektórzy nadal umieją fajnie wykorzystać ten element np. chonaszczura przykrywając je przeźroczystym topem nadała im inny wydźwięk, ale Mrs.Darkness zrobiła po prostu to, co wszyscy. No i masz rację, znudziły mi się po zobaczeniu 132435463 stylizacji z nimi.

      Usuń
    3. Jasne, że można mieć właśnie zdanie, ale Piątnica w żaden sposób tego nie zaznaczyła, a jedynie stwierdziła, że dany element jest passè jakby to było odgórnie ustalone.

      Usuń
    4. zgadzam się z anonimami wyżej

      Usuń
  2. najgorsze stylizacje w tej serii staczasz sie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież to ss bardzo stare screeny. Pochodzą z ponad miesiąca jak nie więcej. Czemu Ty nie dajesz nic aktualnego? Ta Meyers czy Etna z ich solra na twarzy pożal się Boże....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przeczytać początek posta, tam wyjaśniłam, że ostatnio nie miałam czasu wejść na grę, więc mam jeszcze zaległe ss.

      Usuń
    2. Śrek zielony31 lipca 2020 20:57

      A to ma jakieś większe znaczenie kto kiedy był tak ubrany?

      Usuń
  4. Będzie dziś ava icon????

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka kiedy nowy post,np jakiś wywiad lub pojedynek modowy

    OdpowiedzUsuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.