Modowe Rywalizacje #11 gość: tort bezowy 🎂


Witam was w kolejnym poście z Modowych Rywalizacji! Wiecie, że to nadchodziło, no i w końcu jest. Po dłuższej nieobecności serii, powraca ona z nie byle kim, bo zwyciężczynią modowego konkursu Ava Icon, czyli
tortem bezowym!
Czy ta, która pokonała swoją konkurencję w zadaniach, będzie w stanie pokonać mentorkę i udowodnić, że jej zwycięstwo nie było przypadkiem? Zaraz się tego dowiemy.

Cheerleaderka
Tort bezowy nie mogła trafić na lepszy temat. Uwielbiam cheerleaderki, a nowe elementy od projektanta umożliwiły nam zrealizowanie tego pomysłu. Ja postawiłam na bardzo urozmaicony komplet z makijażem inspirowanym serialem Euforia. Tort bezowy również postawiła na biały i niebieski z malunkami na twarzy idealnie wpasowującymi się w tematykę. Z takimi serduszkami niejednego zagrzeje do walki.


Ogrodnik
Tort podeszła do zadania w bardzo realistyczny sposób stawiając na kolory ziemi. Jej stylizacja o ciepłych barwach kojarzy mi się z jabłoniowym sadem na tle pomarańczowego, wschodzącego słońca. Piątnica oczywiście nawet do kopania ziemniaków musi być w szpilkach. Moja stylizacja bardziej nawiązuje do sprzedawczyni w sklepie ogrodniczym lub pani ze szkółki roślin.


Opiekunka do dziecka
Bardzo ciężko było mi ugryźć ten temat, ponieważ nie da się jednoznacznie powiedzieć w co ubiera się opiekunka. U mnie elementami na to wskazującymi mogą być wygodne ubrania połączone z elegancją i estetyką, a do tego torebka króliczka nawiązująca do dziecięcego stylu. U torta również widzimy połączenie luzu z formalnością, a charakterystycznym elementem jest książka przeznaczona dla podopiecznego.


Polityk
Polityk to przede wszystkim czerń. Oczywiście nasze panie musiały być glamour. Nie jestem pewna, czy moja stylizacja dobrze oddaje temat. Bardziej kojarzy mi się to z uczennicą, ale średnio przepadam za banalnymi rozwiązaniami. Tort za to pokazała prawdziwą klasę i bardziej niż ja radzi sobie z wystylizowaniem samej czerni z bielą.


Świadkowa na ślubie
Tort wręcz błyszczy w tej kreacji. Różowa suknia ozdobiona złotem tworzy eleganckie i nieprzesycone połączenie. Dla uzupełnienia postawiła na skromny, dziewczęcy makijaż, który z pewnością przyciągnie uwagę nieskromnej liczby mężczyzn. Ja od stóp do głów zaopatrzyłam się w granat, wybierając jedną z zapomnianych już sukien. Wolicie ciemniejszą, czy subtelniejszą wersję stylizacji na ślub?


Na dziś to już wszystko. Jak wam się podobały nasze stylizacje? Mam nadzieję, że spełniają oczekiwania. Do zobaczenia w kolejnych modowych postach, cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.