Pożegnanie z Kavą ☕


Myślę, że większość z was spodziewała się tego posta. Blog Kava zostaje zamknięty. Moje odejście jest spowodowane studiami, ale nie tylko. Od pewnego czasu towarzyszy mi zmęczenie blogosferą i wątpię, że to się nagle zmieni.

Czy powrócę kiedyś na Kave?
Możliwe, ale nie chcę rzucać słów na wiatr i bawić się w obiecanki. Moje życie przez około pół roku było mocno związane z blogiem, który ingerował w wiele spraw. Na pewno ciężko będzie się odzwyczaić od dotychczasowej codzienności, ale uwierzcie, że nie mogę się doczekać zmian. Nienawidzę stać w miejscu i to już czas by iść dalej. Kava mnie bardzo rozwinęła i to głównie dzięki niej zdecydowałam się studiować Dziennikarstwo. Myślę, że prowadzenie bloga było w pewnym sensie przygotowaniem na ten kierunek.

Podziękowania
Dziękuję moim znajomym, którzy mimo swojego... specyficznego charakteru bardzo dobrze przyjęli fakt, że zostałam blogerką Awatarii. Naprawdę wstydziłam się i początkowo ukrywałam to przed nimi. Dziękuję za wyrozumiałość i pokazanie mi, że nie miałam się czego obawiać (prócz jednej osoby). Część z tych ludzi nawet zaczęło czytać Kave i zagłębiać się w blogi. W końcu każdy z nas gra w Awatarie, więc czy jest coś złego w połączeniu jej z rozwijaniem umiejętności?

Czy odchodzę z Awatarii?
Nie. Odejście z bloga nie jest powiązane z grą. No i nadal będziecie mogli napisać do mnie na tellonym lub na instagramie, który będzie normalnie funkcjonował (linki znajdziecie po prawej stronie w informacji).

Uprzedzając pytania, blog nie zostanie ukryty i nadal będziecie mogli przeczytać wszystkie opublikowane posty. 

To będzie dziwne bezinteresownie wejść na grę, nie śledząc graczy i nie robiąc im screenów. To chyba wszystko, co chciałam powiedzieć. Kc Kave, kc was, miłego dnia, cześć.

11 komentarzy:

  1. Nie no żalix troche bo to jeden z lepszych blogow o awuni o ile nie najlepszy ale to twoja decyzja buziaki papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. Każdy z czasem pożegna się ze swoim blogiem, ja też studia niedługo i nie wiem jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie może przecieeeeeż wiecznie trwaaaaać

    OdpowiedzUsuń
  4. był to jeden z niewielu blogów na który zaglądałam, więc szkoda, że go zamykasz, ale powodzenia na studiach!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś tu jeszcze zerka w 2021? :D

    OdpowiedzUsuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.