Przebieram się za polskich youtuberów! 🎥


Witam was w drugim poście z serii Przebieram się za...! Ostatnio dawałam wam wskazówki co do jej powrotu i oto po długim długim oczekiwaniu w końcu jest. Tym razem nie będą to postaci z bajek, a... polscy youtuberzy! Starałam się wybrać tych najpopularniejszych, aby każdy z was miał pojęcie, kim jest dana osoba. Uwzględniłam tu make-up gurus, vlogerów, komentatorów, gamerów, więc mam nadzieję, że w tej różnorodności znajdzie się chociaż jeden lubiany przez was youtuber. Zapraszam!

Friz

Przeglądając instagram Karola, nie znalazłam tam wielu oryginalnych połączeń. Nie chciałam iść w banały, stylizując jeansy i t-shirt, a właśnie tak najczęściej pokazuje się youtuber. Friz znany jest ze swoich różowych włosów, ale postanowiłam wybrać świeższe zdjęcie. Od razu mówię, że nie przywiązywałam wagi do twarzy stąd możliwy piercing i inne ozdoby u Awatarów. Białej czapki niestety nie znalazłam, ale zastąpiłam ją okularami. Dorzuciłam też kilka smaczków dla urozmaicenia całości.
Ig: klik

Wersow
Stylizacje Wersow to przeważnie basici. Proste, ale modne ubrania w kolorach czarnym, beżowym i białym. No właśnie tych basiców brakuje nam na Awatarii. Dziewczyna bardzo zmieniła swój styl i nie ukrywam, że ciężko było mi stworzyć którąś z jej stylizacji. Stwierdziłam, że ta jest jedną z ciekawszych, którą da się fajnie zrealizować na grze.
Ig: klik

Tromba
Tromba podobnie do Friza nie ma na swoim instagramie specjalnie twórczych stylizacji. Przeważnie są to czarne ubrania, kolorowe bluzy z jeansami i typowo sportowe połączenia. To wydawało mi się jednym z ciekawszych, w którym mogłam zaszaleć, bo widzimy i klapki i odsłonięte tatuaże i żółte skarpetki pod kolor t-shirtu. No i oczywiście jedną z kolorystycznych wariacji na głowie, charakterystycznych dla Mateusza.
Ig: klik

Zaparty

Zaparty za to ma naprawdę ciekawe propozycje, ale ciężkie do zrealizowania w gierce. Jak wejdziecie na jego ig, sami zauważycie, że chłopak lubuje się w modzie vintage. Próbowałam odwzorować jedne z jego świeższych looków, ale wyglądało to miernie, więc wzięłam ten bardziej alternatywkowy. Szkoda, że nie mamy ciekawszych koszul niż gładkich i z trójkątami na klacie... Co do włosów, nie jestem nimi przekonana. Zdecydowanie brakuje nam koloru pomiędzy jajecznicowatym blondem, a żółtym.
Ig: klik

Stuu
Stuart przeważnie pokazuje się w sportowych kompletach, kolorowych dresach i bluzach. Ma kilka ciekawych i nietuzinkowych połączeń na swoich social mediach, ale tak jak mówiłam, na Awatarii nie mamy szerokiego pola do popisu, jeżeli chodzi o bluzy i dresowe komplety. Do mojej wizji dodałam czarną nerkę, aby trochę urozmaicić ten sportowy look i dodać mu więcej charakteru. Jak się przyjrzycie, dostrzeżecie też wystające neonowe skarpetki będące ciekawym akcentem do całości.
Ig: klik

Lexy
Ja wiem, że Lexy nie chodzi w crop topach, ale naprawdę nie znalazłam żadnego niebieskiego podkoszulka. Styl Lexy jest luźny i sportowy, więc w przypadku damskiej szafy miałam jeszcze większe problemy ze znalezieniem czegoś odpowiedniego. To jest jedno z ostatnich zdjęć na jej instagramie. Jest przeurocze i tę samą aurę starałam się przenieść na moją Awatarke.
Ig: klik

Rezi
Rezi najczęściej pokazuje się w sportowych połączeniach, ale przewijają się na jego instagramie również elegantsze stylizacje lub te związane z pasją Remka, czyli przeznaczone na Enduro. Stworzyłam chyba 4 różne propozycje, ale ostatecznie postawiłam na tę. Chciałam w moich kompletach wykorzystać różne typy spodni stąd też taki, a nie inny wybór.
Ig: klik

Naruciak
Adam, z którym myślałam, że będę mieć najwięcej problemów, był chyba najprostszy do zrealizowania. Muszę przyznać, że obawiałam się tej stylizacji, bo nie byłam jej fanką, ale na grze o dziwo przekonała mnie do siebie. Fit Adama jest połączeniem luzu z elegancją, ale w mojej propozycji zamiast bluzy wykorzystałam czarny klasyczny golf.
Ig: klik

Littlemooonster96
Skupiłam się tutaj na wykorzystaniu głównych elementów stylizacji Angeliki. Reszta to tylko i wyłącznie moja wizja i zabawa dodatkami. Zdecydowałam się właśnie na tę propozycję, ponieważ youtuberka serwuje nam spodnie dzwony. Jest to jeden z obecnie najgorętszych trendów mający swój comeback, więc nie mogłam ich pominąć, szczególnie że prawie każda z dziewczyn ma je w swojej szafie.
Ig: klik

Gargamel
To jest bardzo bardzo bardzo rzadkie zdjęcie z ig Gargamela, na którym możecie zobaczyć jego twarz i sylwetkę. Nadruk na koszulce prawdopodobnie jest biały, a żółty odcień to jedynie kwestia światła, ale bardziej spodobała mi się ta wizja, dlatego wybrałam zabawę z kolorem. Dodałam żółte skarpetki oraz spodnie o żółtych wstawkach z paskiem. Trochę porzuciłam ten streetwearowy klimat ze zdjęcia.
Ig: klik

Red Lipstick Monster

Ewę będą kojarzyć osoby interesujące się filmikami o makijażu. W upodabnianiu się do tej postaci mogłam poszaleć z włosami, a wśród propozycji najbardziej urzekła mnie ta brzoskwiniowa. Białych maseczek niestety nie mamy, ale ta wręcz idealnie pasuje do "firmowej nazwy" youtuberki. Aby nie pozostawiać samotnie różu na maseczce, dobrałam do niego klasyczną kopertówkę.
Ig: klik


Jak wam się podobał powrót do serii po kilku miesiącach? Znalazł się tu ktoś, kogo osobiście lubicie oglądać? Dajcie znać w komentarzu, a ja już się z wami żegnam. Do zobaczenia wkrótce, cześć!

4 komentarze:

  1. Rezi wyszedł ci tragicznie, najlepiej Red Lipstick

    OdpowiedzUsuń
  2. A GDZIE GIMPER?!
    ogolnie super! !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze jak tak patrzę na te postacie z Awatarii to w ogóle nie przypominają tych youtuberów. Ale wiadomo w takiej grze ciężko coś takiego ogarnąć. Jednak mimo wszystko najlepiej wyszedł Ci według mnie Tromba.

    OdpowiedzUsuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.