Styl klubów #6 - [WS]Waleczne Serca 💓


Witam was w kolejnym poście z serii Styl klubów! Żadna seria nie może trwać wiecznie i ta zbliża się już ku końcowi. Jako kolejny klub, może was tu trochę zaskoczyłam, wybrałam Waleczne Serca. Czy w dzisiejszej rywalizacji również będą tacy waleczni i skasują resztę konkurencji? Zaraz się przekonamy!

Przywódca

Eris postawiła na intensywny róż w połączeniu z drapieżnymi dodatkami. Pazura dodają przede wszystkim kabaretki, bransoletka, tatuaż, kajdanki oraz top (głównie dzięki swojej formie). Od razu rzuca mi się w oczy brak pomysłu na twarz. Jeżeli mogłabym coś zaproponować, to są to różowe strasy i inny kolczyk, bo ten źle wygląda w parze z ustami za 3G.

Pomocnicy

Tylko twoja ma mocne wsparcie w klubie, gdyż w robieniu aktywności towarzyszy jej mąż-również członek WS! Tak jak większość par zdecydowali się na odpowiadające stroje z intensywnym niebieskim jako kolor przewodni. Stylizacja typowo szkolna i młodzieżowa. Całe podziurawione jeansy już nie królują na parkiecie tak, jak to było kiedyś.

Ok pa postawiła na styl grunge. Wszystko jest poprawnie dopasowane, bez zamieszania i kombinowania. Awatarka ewidentnie przepada za prostymi połączeniami z dominacją czerni. Moja wizja tej stylizacji to dodanie żywszego kolorku na oko i odpowiadającego mu elementu np. torebki lub rajstop.

Nick to zupełna zmyłka, jeżeli chodzi o tego Awatara. Efektowna fryzura, tatuaże i kij baseballowy nie do końca kojarzą nam się z małym kanarkiem. Jego styl przypomina mi niektórych chłopców z ADHD. Również ma swoje ulubione elementy w szafie i nie zagłębia się w świat mody, jest po prostu sobą i nosi to, co lubi.

Kiedyś Kamil nie umiał się ubierać. Teraz już umie. Wielu znajomych gracza twierdzi, że jego styl się znacznie poprawił pod wpływem pewnej osoby, która jak gdyby nigdy nic pojawiła się w jego życiu i zaświeciła światło w tunelu. Asem w rękawie jest oryginalna twarz, która każdą stylizację wzbogaci o ten "dodatkowy punkt". Ten look jest casualowy, na luźniejsze dni. Jakoś nie porywają mnie całusy na twarzy. Spróbowałabym też z innym obuwiem np. czarnym. Jakaś torba lub okulary mogłyby być wisienką na torcie.

Elżbieta dobrze poradziła sobie z doborem kolorów. Bardzo fajnie działają barwy ziemi w parze ze złotem. Pas wiedźma, mimo że mam do niego uprzedzenie, w tym wypadku się sprawdził i przykrył odsłonięty brzuch, który nie jest zbyt atrakcyjny u naszych Awatarów nawet pomimo powrotu mody na spodnie o niskim stanie. Dodałabym tu kolczyki, aby jeszcze wzbogacić tę stylizację i zapewnić jej to finalne wykończenie.

Członkowie

Koralik postawiła na intrygujący i niecodzienny makijaż. Muszę przyznać, że ciekawie wyglądają te  cienie w połączeniu ze strasami. Reszta ma klimat rockowy i średnio zgrywa się z twarzą. W moim odczuciu pasowałyby tu inne kolory od wizażysty. Zmieniłabym też kolczyki i dodała kilka smaczków np. naszyjnik. Sebastian chciał się chyba dopasować do jednego z klubowych małżeństw. Fajnie zagrałyby tu niebieskie skarpetki. Natomiast za dużo niebieskiego dzieje się na górze. Usunęłabym książkę i róża też wydaje się zbędna.

Aby nie być gołosłowną, teraz możecie zobaczyć partnera pierwszej wymienionej pomocnicy. Tylko twój oprócz swojej kobiety przypomina Sebastiana, więc moja ocena nie będzie się bardzo różniła, aczkolwiek w tym wypadku dużo bardziej podoba mi się dopasowanie butów i skarpetek. Amarena to słodycz w każdym calu. Stylizacja wypełniona różem, podobnie jak makijaż, a do tego muśnięte truskawką włosy. Trochę to wszystko się ze sobą zlewa. Możliwe, że to przez prostą sukienkę w połączeniu z futerkiem i identycznymi pod względem kolorystycznym butami.

Weronika postawiła na fajny kolor sukienki pasujący do jej wyglądu i dodający egzotyki. Kolczyki krzyże niestety zupełnie nietrafnie dobrane do kreacji, tak samo, jak opaska, które gryzą się z butami. Rin to typowa nastolatka udająca się na miasto ze znajomymi. Stylizacja nie zachwyca, ale nie mogę wiele powiedzieć, bo ilość image'u, jaką posiada Rin, ewidentnie zabrania jej na rozwinięcie skrzydeł.

W twarzy misi jest coś przyciągającego. Prawdopodobnie jest to działanie różu świetnie pasującego do cery Awatarki. Jest urocza, ale nie wygląda też jak dziecko. Reszta stylizacji jest trochę pójściem na łatwiznę. Ma to duży potencjał na świetną stylizację zwracającą uwagę. Jeżeli chciałabyś to wykorzystać, to dodaj jakieś rajstopy, pobaw się kolczykami, może wypróbuj ozdoby do włosów albo torebki! Zuza, tak jak Rin, postawiła na młodzieżową stylizację, korzystając z dawnych trendów. Pistolet jak dla mnie to szczyt dziadostwa. Może tylko ja mam takie odczucia, ale te wszystkie tasaki i pistolety w łapie wywołują u mnie mocny cringe.

Tak jak w zeszłych postach, wybierzcie, który klub jak dotychczas ma najlepszy styl. 
Styl klubu Honey - klik
Styl klubu Star - klik
Styl klubu Tsc - klik
Styl klubu 160 - klik
Styl klubu ADHD - klik


Pewnie zastanawiacie się, dlaczego do tej pory nie pojawiło się ACT będące wysoko w tabeli. Otóż nie mogę trafić na Asisuan i to trwa już jakieś 2/3 tygodnie XD. Jeżeli w przeciągu tego tygodnia nie uda mi się jej złapać, to recenzja nie powstanie, chyba że ktoś z was miałby możliwość mi pomóc. W każdym bądź razie do zobaczenia w kolejnym poście ze Stylu klubów, którego gość, jak sami widzicie, jest jedną wielką niewiadomą również dla mnie.

3 komentarze:

  1. Chyba pojebałaś jedna osobe bo dałas z adhd xDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie w złym folderze zapisałam i nawet nie zauważyłam X D Już usunęłam.

      Usuń
  2. Chyba najgorsze stylizacje jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń

1. Niestosowne komentarze zostaną natychmiastowo usunięte.
2. W przypadku jakiejkolwiek dramy między czytelnikami komentarze zostaną wyłączone.
3. Promowanie swojego bloga/działalności internetowej w komentarzach jest zabronione i każdy taki wpis zostanie usunięty.